Ηρακλής Κοζάνης: Συνεχίζει με Καλαμπούκα και την νέα σεζόν!!!!!!


Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζονται οι κινήσεις της διοίκησης του Α.Σ.ΗΡΑΚΛΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ για την ενίσχυση του ρόστερ του ανδρικού τμήματος μιας που την νέα αγωνιστική περίοδο 2017-2018 η ομάδα θα αγωνίζεται στην Α΄ Κατηγορία της ΕΚΑΣΔΥΜ σύμφωνα πάντα με το πλάνο που έχει θέσει ο κόουτς Ζήσης Τζιλίνης.
Έτσι λοιπόν χθες απογευματινές ώρες σε γνωστό μαγαζί της πόλης της Σιάτιστας, διοίκηση και ο έμπειρος guard Νίκος Καλαμπούκας έδωσαν τα χέρια και ανανέωσαν την συνεργασία τους για ακόμη μια σεζόν.. 
Μια χρονιά άκρως επιτυχημένη αφού η ομάδα του ΗΡΑΚΛΗ ΚΟΖΑΝΗΣ κέρδισε με το σπαθί της την άνοδο της.

Το Δ.Σ. του ΑΣ ΗΡΑΚΛΗ ΚΟΖΑΝΗΣ και ο πρόεδρος Μιχάλης Μαλούδης σου εύχονται καλή αθλητική χρονιά Νίκο!».

      


ΔΗΛΩΣΕΙΣ Νίκου Καλαμπούκα
Χωρίς πολύ σκέψη αποφάσισα να συνεχίσω και την νέα χρονιά στην ομάδα του ΗΡΑΚΛΗ.

Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από την διοίκηση τον προπονητή μου και τους συμπαίκτες μου...Στο πλάνο της διοίκησης και του προπονητή δήλωσα παρών και στο τέλος όλοι μας δικαιωθήκαμε.Νομίζω ότι έβαλα ενα λιθαράκι και γω σ αυτή την επιτυχία.

Γίναμε γρήγορα ομάδα και παντρέψαμε την εμπειρία με το ταλέντο και τον ενθουσιασμό των μικρών!!!!Ο ΗΡΑΚΛΗΣ είναι μια οικογένεια που με αγκάλιασε απ την πρώτη στιγμή και με στήριξε.Συνεχίζουμε με πολύ δουλειά,να ονειρευόμαστε να υλοποιήσουμε τους νέους στόχους που έχει θέσει η διοίκηση. 

Ένα ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους συμπαίκτες μου,στον προπονητή μου Ζήση Τζιλίνη που με εμπιστεύτηκε και νομίζω τον δικαίωσα απόλυτα!!!!!!!!!

Σχόλια