Ελεύθερος ο Γιώργος Συμεωνίδης από το Αμύνταιο

Αποχώρησε από την ομάδα του Ερμή Αμυνταίου ο έμπειρος ποδοσφαιριστής Γιώργος Συμεωνίδης. 
Ο Συμεωνίδης μετά από τρεις μήνες περίπου παραμονής του στην ομάδα του Αμυνταίου (είχε αποκτηθεί στις χειμερινές μεταγραφές) αποτελεί παρελθόν όπως μας το διαβεβαίωσε και ο ίδιος σε δηλώσεις του.


"Φεύγω από τον Ερμή με τις καλύτερες εντυπώσεις. Μπορεί η παραμονή μου στην ομάδα να ήταν μικρής διάρκειας αλλά είμαι πολύ ικανοποιημένος απ' όλα τα παιδιά. Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τη διοίκηση του Ερμή και ιδιαίτερα τον Γιατρό Παύλο Λαζαρίδη για την άψογη συμπεριφορά τους προς το πρόσωπο μου.

Εύχομαι να εκπληρώσουν τους στόχους που θα βάλουν τη νέα χρονιά", καταλήγοντας ο  πολύπειρος ποδοσφαιριστής.

Τώρα σύμφωνα με πληροφορίες ο Γιώργος Συμεωνίδης αποτελεί Μήλον της έριδος για πολλές ομάδες.

Οι ίδιες πληροφορίες μιλάνε πως βρίσκεται σε συζητήσεις με αρκετές ομάδες  και εξετάζει όλες τις περιπτώσεις. 

Σχόλια

  1. Ας πάει να μαζέψει κανα μηλον της έριδος στο Μεσοβουνο να κάνει προκοπή...τα χρόνια πέρασαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ουτε τα 20χρονα τον φτανουν κυριε...και δεν ειμαι φιλος του απλα ειμαι παλιος προπονητης που μπορω να σου πω και προσωπικα το ονομα μου...οι σφιγμοι οι δικοι του ειναι πολυ πιο κατω απο την ηλικια του...αλλα η ζηλια...

      Διαγραφή
  2. ΛΥΚΟς ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗ,ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΕΡΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ..ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΣΕ ΞΕΡΟΥΝ....ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΟς ΕΙΣΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. προσεχε εκει που πας να μηνυπαρχουν καρχαριες συμεωνιδη οπως σε εφαγαν στον εορ...απλος φιλαθλος και δεν βριζω κανεναν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το αμυνταιο τον χρειαστηκε 2 φορες..μια στο 0-1 μεσα στο αμυνταιο με τον αγιο που εχασε το τετ α τετ..αλλα και στο τελευταιο ματς με τον αγιο στο 1-0 που θα μπορουσε να κανει το 2-0...2 φορες τον χρειαστηκε το αμυνταιο μεσα σε αυτους τους 3 μηνες και αυτος δεν ηταν εκει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ποσιζηλια ρε πωωω πωωωω ανεβασατε το επιπεδο ρε μονο που ηταν εκει..αχαριστοι

      Διαγραφή
    2. εσυ παιξε με 150 ευρω α τοπικο και μη σχολιαζεις...

      Διαγραφή
  5. εκανα πολυ ωραιο σχολιο κ.κατσικα και δεν το βλεπω.....τι γινεται?κ δω μιζες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οσα καλα και να κανεις παντα το κακο θα πουν κ ετσι μην ακους κανεναν και συνεχισε σκυλος εισαι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. xaxaxa kanas koul..tha se sxoliazei arnitika symewn..kai kanas ziliaris..sinexise file k meis dipla sou den masas esy exeis faei poli lasph

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έλα ρε Συμεών σκυλε παιχταρας είσαι αγόρι μου άσε όλους τους κομπλεξικους και ζηλιαριδες να λένε μια ομάδα μόνο σου είσαι αντε τώρα να σε καμαρονουνε και πάλι στην γ σκυλεεεεεεε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε αποφύγετε ύβρεις και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς, ειδικά σε προσωπικό επίπεδο. Σχόλια υβριστικά και άσχετα με το δημοσιευμένο θέμα θα διαγράφονται.