Στον Ατρόμητο Αθηνών ο κοζανίτης, Κυριάκος Κυβρακίδης

Στον Ατρόμητο Αθηνών του Καστοριανού τεχνικού κ. Παράσχου, θα αγωνίζεται από σήμερα ο Κυριάκος Κυβρακίδης που στο παρελθόν φορούσε τη φανέλα του Εθνικού Βατερού όταν η ομάδα αγωνιζόταν  στη Δ΄ Εθνική. 

Ο Κυριάκος γεννήθηκε στις 21 Μαΐου 1992, κατάγεται από την Ακρινή Κοζάνης. Ομάδες που ήταν κατά σειρά: Εθνικός Βατερού, ΑΕ Ποντίων Κατερίνης, Ηρακλής, Αιγινιακός. 
Ο ποδοσφαιριστής αγωνίζεται στη θέση του δεξιού αμυντικού και υπέγραψε συμβόλαιο διάρκειας 3,5 ετών. Αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου, ο Κυριάκος δήλωσε στο atromitosfc.gr τα εξής:« Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που έκανα αυτό το άλμα στην καριέρα μου και περίμενα από καιρό. Ο Ατρόμητος είναι μια μεγάλη και ιστορική ομάδα. Θέλω να ευχαριστήσω τους κυρίους Αγγελόπουλο και Αποστόλου που με πίστεψαν και μου δίνουν την ευκαιρία να παίξω στον Ατρόμητο. Θέλω να μπω όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στα πλάνα του κυρίου Παράσχου και πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω την ομάδα μου, ίσως όμως να χρειαστώ λίγο χρόνο για να εγκλιματιστώ περισσότερο. Η εμπειρία είναι πρωτόγνωρη για εμένα, αλλά ήταν ένας από τους στόχους που είχα βάλει και είμαι ιδιαίτερα ευτυχής. Θέλω επίσης να ευχηθώ καλή συνέχεια στον Αιγινιακό και να ευχαριστήσω τον κύριο Γιάννη Νιόπα για την στήριξη του και για το λόγο που με πίστεψε όπως και το τεχνικό επιτελείο που δούλεψε μαζί μου». Ο Κυριάκος επέλεξε το νούμερο «19» στη φανέλα του.

Σχόλια